Jsou odvětví, kde současný stav ekonomiky vede zákazníky ke snížení nároků na kvalitu poptávaného zboží. U našich koberců je situace opačná – nároky stoupají. Zákazník se neuspokojí jen s nějakými neprodejnými neuvěřitelně předraženými zbytky nabízenými na podvodných tzv. "totálních likvidačních výprodejích", ale trvá na kvalitě i za cenu toho, že si koberec nechá uvázat na zakázku.
Podle koberců předvedených na naší prodejně si zákazník stanoví hustotu vázání, zadá si přesný rozměr, který je zpravidla nestandardní a tím si vlastně určí i cenu koberce. Nemusí se spokojit s tím, co je skladem, ale uplatní svoji poptávku přesně dle své vlastní potřeby – a co je důležité, za cenu, kterou si sám určí.
Proces probíhá tak, že na naší prodejně si zákazník vybere řadu koberců, které by nějakým způsobem mohly být vhodné. Tyto koberce zákazníkovi odvážíme do jeho interiéru a tam na místě se rozhoduje. Tady se pozná, jaký rozměr je skutečně aktuální, podle intenzity osvětlení místnosti se určí, který odstín bude ladit s interiérem a z koberců dovezených na zkoušku se vybere ten, který se posléze použije jako vzor pro zakázkovou výrobu.
Běžně vyrábíme na zakázku koberce dle vlastní předlohy dodané zákazníkem. Inspiraci žádné meze neklademe.